.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

علیرضا طلیسچی متولد ۷ مهر ۱۳۶۴ در تهران است. یک برادر به نام عرفان دارد که عکاس است و کارهای عکاسی علیرضا را هم او انجام می‌دهد و در مدلینگ نیز فعالیت دارد. شغل پدر علیرضا طلیسچی معاملات املاک است. طلیس هم خانواده واژه اطلس است که زنبیل یا کنف در زبان ترکی معنی می دهد، اما طلیسچی ترک نیست. او فارغ التحصیل فوق دیپلم عمران و لیسانس موسیقی با گرایش سازهای جهانی است. ساز تخصصی این خواننده پیانو می باشد، اما در نواختن گیتار هم مهارت قابل توجهی دارد. شادمهر عقیلی، محسن یگانه و بابک جهانبخش از خواننده‌های پاپ مورد علاقه علیرضا طلیسچی می‌‌باشند. او مجرد است ولی می گوید ازدواج در برنامه های آینده‌اش قرار دارد. لبخند استایل زیبای عليرضا طليسچی است، اهل مد و مارک پوش می باشد.



:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی هنرمندان , ,
:: برچسب‌ها: بیوگرافی , علیرضا طلیسچی , خواننده پاپ , زندگینامه علیرضا طلیسچی ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
ن : کاتلین
ت : چهار شنبه 27 فروردين 1399

دانلود آهنگ جدید بستکی اهلا و سهلا از اروین بستکی

دانلود آهنگ ایرانی اروین بستکی اهلا و سهلا با لینک مستقیم و متن آهنگ

دانلود آهنگ از رسانه موزیکال با کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸

Download New by ArvinBastaki - Ahlan-va-Sahlan az mozical

 آهنگ اهلا و سهلا از اروین بستکی با لینک مستقیم

پیشنهاد ویژه ما

 

دانلود آهنگ های شاهین نجفی

اهلا و سهلا حبیبم خوشگل محلن حبیبم ❤❤❤ هیچی کمش نیست به خدا مثل فرشتن حبیبمحالا که دلم بر تو شوی دل تو هم بر ما شوی ❤❤❤ دل ما دل دل نکن شاده دلات ❤❤❤ اهلا و سهلا حبیبم خوشگل محلن حبیبم ❤❤❤❤ هیچی کمش نیست به خدا مثل فرشتن حبیبم ❤❤❤ دانلود آهنگ اهلا و سهلا از آروین بستکی ❤❤❤ ای گل بهارم تو بدا چشم انتظارم ❤❤❤ تو بدا تو قلب ما شیرین انارم تو بدا ❤❤❤ اهلا و سهلا حبیبم خوشگل محلن حبیبم ❤❤❤ هیچی کمش نیست به خدا مثل فرشتن حبیبم ❤❤❤ ای وای و ای وای عزیزم از دوری تو مریضم ❤❤❤ هم با صفاش هم با وفاش دورت بگردم عزیزم ❤❤❤❤ اهلا و سهلا حبیبم خوشگل محلن حبیبم ❤❤❤ هیچی کمش نیست به خدا مثل فرشتن حبیبم

اروین بستکی اهلا و سهلا

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار موزیک , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید , اهلا و سهلا ,
:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : کاتلین
ت : چهار شنبه 20 فروردين 1399
.

موسیقی هوا است. موسیقی همان چیزی است که باعث ایجاد هر یک از ما می شود و در بعضی موارد باعث می شود که ما برای رسیدن به هدف خود به جلو برویم. اگر می خواهید همه چیز خوب باشد، پس باید موسیقی گوش دهید. آرامش می بخشد، بدن را آرام می کند و نه تنها بدن بلکه روح را نیز در بر می گیرد. با موسیقی می توانید دراز بکشید و حل کنید. موسیقی همان چیزی است که می تواند روحیه شما را تغییر دهد. شما گوش دادن به موسیقی را احساس خواهید کرد. مهم این است که فقط به موسیقی که شما را خوشحال می کند گوش دهید.



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : کاتلین
ت : یک شنبه 17 فروردين 1399

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی